میلاد بانوی مقاومت، اسوه مدیریت و الگوی صبر زنان مسلمان مبارک
تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 8:15 قبل از ظهر | نویسنده : نائب الزیاره حرم شهدا

 

پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا.

پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار نیست؛

فقط نگاهبانی از مرز حیات بیمار نیست؛

بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار؛

وزش نسیم محبت است و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار؛

پرستاری حفظ جان بیمار است و تقویت روح او؛ درمان زخم های بیمار است و ....

 

1_69907_a1brEZ59_1_

 

 

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟  گفت: وسیع تر از من است

 

از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است

 

از آینه پرسیدم پرستار کیست؟  گفت: پاک تر از من است

 

از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است

 

از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است

 

از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟  گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست

 

ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا

 

 

 

میلاد بانوی مقاومت،

 

اسوه مدیریت

 

 

و الگوی صبر زنان مسلمان

 

مبارک

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: